(13+0)

I torsdags träffade jag min två systrar och shoppade lite, jag hittade väskan som jag så länge letat efter, en vit väska med svarta blommor, den blir perfekt i sommar! Köpte mig också två böcker, "Isprinsessa" av Camilla Läckberg och "Mias hemlighet" av Maria Eriksson. Jag passade även på att köpa en cd-skiva till min faster som fyller år på måndag! <3
Till middag bjöd jag på hemlagade hamburgare med pommes och till efterrätt blev det marängsviss. :) Den yngre syster (15 år) blev kvar här över natten, hon somnade framför tv:n vid 21-tiden. Men hon är alltid sådan min kära syster, jag är van ;) Den äldre systern (17 år) fick skjuts hem av min sambo vid 23-tiden, för hon är allergisk mot katter och kunde inte sova kvar eftersom vi har katt.

Igår, fredag, så jobbade jag mellan 12-21, vi (alltså sambon och jag) ska vara hundvakt i helgen, jag promenarade till jobbet igår vilket tog ca. 1 timme, sedan kom "K" och hämtade hundarna. Igår när jag kom hem efter jobbet stöp jag i sängen efter att ha pratat och myst med "K" en stund..

Och snart bär det av till jobbet igen, börjar klockan 8 idag och slutar klockan 21, även imorgon ska jag jobba ett likadant pass. Så jag får fira påsk på jobbet! :) Det går bra det med.

Nu har jag även gått in i den 13:de veckan och "Lillis" växer så det knakar där inne i magen (hoppas jag). Kommer med en liten beskrivning på vad som händer där inne hos den lille senare, har verkligen inte tid under helgen. Tyvärr..

Glad påsk på er allesammans!

Kram/ den blivande mamman

Kommentarer
Postat av: pappsen

Ja vi är många nu som går i väntans tider nu, hela "klanen" är glada för er skull. Roligt att vi blir fler. Extra roligt att vi blir en till vid julbordet ;)
Kram på er tre..eller två och en halv...eller två och tretton cm....äh, kraam bara

2007-04-10 @ 10:59:17
Postat av: pappsen

Jag vet att det kanske är lite tidigt, men kanske en sen kväll när ni ändå inte har något att göra.
Håll till godo, skulle ni ändå inte hitta det rätta så har jag ett par bra på lager =)
www.svenskanamn.com
www.kanalen.org/namnarkivet/
En annan bra sajt(enl. Krister och Magdalena)
www.gravid.se/

2007-04-10 @ 16:56:06
Postat av: Anna

Pappsen/Blivande morfar: Ja, och det känns helt underbart att alla ni också längtar nästan lika mycket som vi.
Puss!

2007-04-10 @ 21:04:33
Postat av: Anna

Pappsen/Blivande morfar: Ja, och det känns helt underbart att alla ni också längtar nästan lika mycket som vi.
Puss!

2007-04-10 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0