På span efter finkläder som jag ska komma i i maj, HJÄLP! (15+3)

Sitter på jobbet och fördriver tiden lite, slutar vid 13-tiden och då ska jag åka in till stan och träffa min mor och systrar. Min mamma och hennes sambo "I" ska gifta sig den 19/5. Jag och mina systrar (som är 15 och 17 år unga, korta och smala) ska försöka hitta likadana klänningar som vi kan ha på bröllopet, jag tror att det är ett omöjligt uppdrag att försöka hitta det.. Med tanke på att jag redan är så stor som jag är så lär jag ju se hög-gravid ut i mitten på maj. Jag ska "lämna bort" mamma till "I" och mina systrar ska vara brudnäbbar, så vi måste ju inte ha likadana klänningar. Jag vet iallafall en butik på Söder som säljer fina klänningar till gravida. Efter klännings-letandet ska vi ut och äta och bara ha tjejkväll. Super mysigt ju! <3

Min lillasyster "M" och jag ska gå på Hammarby-Aik ikväll, hoppas det inte blir för mycket tumult bara när det är derby och allt..

Nu kommer chefen, måste springa!

Kram kram/ Den blivande mamman

Kommentarer
Postat av: nojan

Gud vad skönt!!!

2007-04-24 @ 15:33:18
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: pappsen

Jahadu. "redan så stor" skriver du.
Måste vara TWINS på G. Nu blir det full rulle i "värmlandsbacken"

2007-04-24 @ 15:42:22
Postat av: Anna

Nojan: Ja, det är verkligen underbart!:)

Pappsen/blivande morfar: Ja, du har ju sett själv! Ja, jag tror också det, vi får se den 10:de :) Vad snitsit med "Värmlandsbacken". Puss!

2007-04-25 @ 16:49:16
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0