Säsongens första grillkväll.. (14+0)

Började min helg med lite mysig frukost med min "K" vid 9-tiden, efter det var det dags med veckostädningen, den var vi klara med vid 13- tiden. Åh, så skönt att ha städningen gjord..
Jag, min syster och min vän "V" planerade att åka till Skansen och bara njuta av den fina dagen, men vi bestämde till slut att vänta med det tills imorgon.
Efter många om och men begav vi oss ner till Farsta centrum för att shoppa lite, kollade på lite olika mammabyxor på H&M men hittade inga snygga som jag ville ha/passade i.
Jag handlade iallafall ett par leggings, jag lär ju springa runt i tunikor och leggings i vår och sommar, det passar mig utmärkt! :)

Ikväll har jag, min "K", min syster och hennes "S" och min vän "V" grillat, det blev grillade fläskkotletter med potatissallad, vanlig sallad och baguetter och tzatsiki. Grabbarna drog in på krogen och vi tjejer har tv-kväll här hemma med "Sing a long" och "Extra Extra", kommer skratta så jag gråter! :)

Imorgon blir det förhoppningsvis Skansen..

Kram/ den blivande mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0