(34+6)

... det står helt still i skallen på mig & jag kan inte komma på någon rubrik ...

Igår träffade jag min bästa vän från gymnasiet "A", vi två umgicks med varandra i princip varje dag när vi gick på gymnasiet, men efter skolan så gick våra liv skilda vägar. Trots att vi bor ca. 15 minuter ifrån varandra så ses vi aldrig, vi ringer varandra (hon ringer oftast mig) ganska så ofta och säger varje gång att vi måste ses snart. Veckorna går och sist jag träffade henne (stötte på henne på bussen en morgon när jag var på väg till jobbet) var i mars. Då visste jag inte ens om att jag var gravid.. Vi lunchade i Farsta centrum och pratade en massor, vi bestämde oss för att åka in till stan och hälsa på på våran gamla praktik/arbetsplats, jag praktiserade i åtta månader hos en möbelrenoverare i 3:an på gymnasiet, jobbade lite extra där också. Jag har inte varit där och hälsat på sedan jag slutade skolan för två år sedan. Det var mycket trevligt att umgås med "A" och nu har vi bestämt (vi får hoppas att vi håller det också) att vi ska ses innan hennes semester tar slut om 1,5 vecka.


Idag så har jag varit hos min faster "M" och hon har klippt och färgat mitt hår, jag blev mycket nöjd, ser naturligt och fint ut nu, jag älskar att gå till min kreativa faster, jag blir alltid lika nöjd efter mina besök hos henne! ♥
Ikväll så blev vi bjudna på middag hos "K"s mormor och efter det har jag tvättat alla Orvis sängkläder och även de sista kläderna, så nu är allt klart, vi ska handla en ny byrå i helgen och sedan ska det inhandlas lite hygienartiklar.
Det känns skönt att det mesta är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0