blixtar & dunder... (34+0)

... & magiska under...


För ett par timmar sedan kom ett underbart åskoväder förbi här på Söder, det blixtrade och regnade som attan, mysigt! Det är ju så skönt i luften efter ett litet åskoväder, inte lika tungt och svettigt. Passade även på att lyxa till det ännu mer, tog ett bubbelbad i kallt vatten, åh vad mycket piggare jag känner mig. Av någon konstig anledning så stannade jag inte i badet alls lika länge som vanligt. ;)
Ska strax åka och möta min lilla mamma, är bjuden på middag hemma hos henne, hon ska bjuda på persisk kabab (köttfärs) med saffrans ris, mumsfilibaba, min favorit maträtt (-bland många andra).

Har ju även gått in i den 35:e (!!!) veckan idag, jag satt och kollade på magbilder, ganska kul att sitta å jämföra magbilder. Jag tyckte jag hade fått jättestor mage i slutet på april (v. 19) men jämför man med hur stor magen är nu så var den ju pytteliten v.19. Min älskade mysmage!

image224


Lägger in lite info ikväll om vad som händer i den 35:e graviditets veckan.

Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Jag lovar att du kommer sakna den sen när bebis kommer, jag vill ha en ny mage och någon som sparkar snart!! och Melvin är bara 2mån *S*

2007-08-08 @ 20:00:01
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag VET att jag kommer sakna min mysmage! Älskar att somna till bäbisens buffar på kvällen, det kommer onekligen kännas väldigt tomt där inne i magen.

2007-08-08 @ 20:21:56
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Stina

Åh, det är så mysigt med mage. Jag älskar den, rund som en kanonkula. Bikiniångesten är ju bortblåst denna sommar. Det är kul att du bara ligger två dagar innan mig, lätt att förstå vad du skriver om då :)

2007-08-09 @ 11:04:08
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

Stina: Ja, det är ju verkligen mysigt med mage. Haha, jag har faktiskt inte haft på mig bikini en enda gång den här sommaren, men det har inget med ångest att göra. :-) Kul att du känner igen dig.

2007-08-09 @ 12:15:55
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0