Bloggen går lite på sparlåga (36+4)

Igår så hade jag en riktig "umgåsmednästanhelahalvasläkten-dag", jag började dagen med att åka ut till min älskade farmor "V", där var även mina två kusiner på 2 respektive 4 år, de var där och fikade hos sin mormor (min farmor), den äldre, hon på fyra år, Tindra skulle även sova över hos farmor, de skulle baka kakor och bara mysa lite. Jag kommer ihåg alla underbara övernattningar jag haft hos min farmor, min farmor är den mest påhittigaste farmorn i världen. Farmor kommer alltid vara en av de personer som betyder allra mest för mig. Farmor har funnits vid min sida, i vått och i torrt. Hur många gånger jag än har svikit henne med alla mina upptåg som tonåring så har hon alltid förlåtit och funnits där med en varm famn när jag kommit tillbaka med svansen mellan bena. Älskade lilla farmor. Eftersom att min farbror "D", som även är min gudfar och nästintill storebror, det skiljer bara 13 år på oss, han har alltid varit som en bror, bor granne med farmor så kom han också över och umgicks. Vi åt lite middag vid halvfemtiden, sedan åkte vi och hämtade upp min syster "I" och efter det bar det av till min far och hans sambo i Blackeberg, även där blev jag bjuden på middag, det blev grillat med pommes, mycket gott! ;) -Kan det bli bättre än att bli bjuden på middag två gånger under samma dag? Jag åkte hemåt vid 23-tiden, då var jag bra slut och oj vad mycket fulla människor det var på tunnelbanan, det är ju löningshelg och allt. Tur att jag hade min syster "I" med mig som bodyguard, hon gick ju faktiskt en halv termin på Jujutsu när hon var typ 10 år. :)

Imorgon så ska jag till barnmorskan kl. 7:45 (usch, det är alleles för tidigt), jag hoppas att alla mina läsare håller sina tummar & tår för att Orvis ska ha lagt sig tillrätta så att jag slipper vändningsförsöket på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Josefin (Alvins mamma)

Jag håller tummarna!!

2007-08-26 @ 16:01:47
Postat av: Anna

Josefin: Tack så mycket, det känns bra! :)

2007-08-26 @ 18:26:13
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Tessan

Jag håller tummarna för dig! :)

2007-08-26 @ 18:44:41
URL: http://tessies.blogg.se
Postat av: Ida

Jag hade faktiskt orange bälte på jujutsin ;)

2007-08-26 @ 18:51:43
Postat av: Anna

Tessan: Tack så mycket, det värmer! :)
-
Ida: Okej, sicken otur att jag inte visste det igår då ;)

2007-08-26 @ 19:03:20
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Mummi o ukko

Vi håller också tummarna och det skulle även de minsta systrarna göra också om de hade några.

2007-08-26 @ 20:17:29
Postat av: Anna

Mummi och Ukko: HaHa, eller om de förstod varför de skulle hålla tummarna..

2007-08-26 @ 21:04:13
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Fia

Självklart håller jag tummarna!!

2007-08-27 @ 12:57:25
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Anna

Fia: Tackar och bockar! :)

2007-08-27 @ 19:11:54
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0