Eftermiddags spa...

Finns det något bättre än att lägga sig i ett varmt badkar fullt av skum, låsa dörren och ligga och smsa med sin väninna? Dessutom så hörde jag hur Kim stökade med dammsugaren utanför dörren, när han var klar med det så började han med middagen, det gjorde ju inte saken värre direkt..
Jag peelade hela kroppen, t.o.m fotsulorna, Orvis blev riktigt vild där inne i magen när jag peelade hans/hennes "hus". Jag passade även på att färga ögonbryna så att man känner sig iaf liiite fin efter förlossningen. Jag hann även med att fixa iordning fötterna, men idag blev det inget nagellack på tårna, har hört att det inte ska vara så himla populärt att ha målade naglar när man ska opereras. Vet inte om det stämmer dock...

Om en stund så kommer min syster "I" och hennes "Seb" hit på middag, idag blir det bara en hemmakväll, känner mig sliten efter veckans alla bravader!!

Ännu en gång, TACK för alla uppmuntrande kommentarer!!
 Ni ska veta att de betyder jättemycket för mig!


 ♥  ♥ 

Kommentarer
Postat av: veronica

hej min hjärte kusin
hoppas de går bra me allt och att h*n är snäll mot dej;).....får ju inte va elak mot min kusse ju =)....
får ta och träffas här snart tycker jag..
kram

2007-08-31 @ 23:50:35
Postat av: Anna

Veronica: Hej! :) Kul att du skriver!
Jadå, den lill* där inne är mkt snäll, nästan för snäll (sparkar/rör sig för försiktigt) så att jag blir orolig och får skaka liv i den där inne.. :) Kram

2007-09-01 @ 01:16:08
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: maja

Det där med nagellacket gillar man mycket riktigt inte på operation. Orsaken är att OM det skulle hända att du t. ex blir dålig, får sänkt medvetandegrad eller liknande så tittar man på tå- och fingernaglarna för att se hurdan färg de har.
Är de blå-lila så tyder det på försämrad blodcirkulation, och att blodet inte är tillräckligt syremättat, och det
är inte bra.
Därför är det inte poppis med nagellack så man inte kan se den naturliga färgen på naglarna... =)
Lycka till med förlossningen!

2007-09-01 @ 09:59:41
Postat av: Anna

Maja: Tack för informationen, men jag visste faktiskt redan om det, diskuterade med min farmor att jag tyckte det var fjantigt, men sen när hon (hon jobbade inom sjukvården) förklarade så var det ju inte ett dugg fjantigt. Men varför jag skrev att jag inte visste om det stämde var för att sådana där regler ändras stup i kvarten :)
Tack så mycket! :)

2007-09-01 @ 10:06:20
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0