En hejdundrande kräftskiva... (34+4)

.. Knappast.... ;)

Gästerna kom vid 17-tiden, ställde fram det sista och sen var det bara att hugga in. Vid 21-tiden drog killarna ut på krogen, vi var fyra tjejer som vart kvar här hemma, vi satt ute på altanen och pratade tills klockan var närmare 00.30. Det var verkligen mysigt att sitta i sommarnatten och prata med bara tjejer, idag har jag grym huvudvärk, men efter denna kräftskiva så kan jag faktiskt inte skylla på alkoholen, och det känns bara bra! :) 
 

image238
 
  

Kommentarer
Postat av: Lilla lillasyster

Det var superkul måste jag säga, & du hade gjort det jättefint! :)

2007-08-13 @ 01:22:31
Postat av: Anonym

väldigt kul och mysigt tycker jag
:)
får börja komentera lite mer nu.
//M

2007-08-13 @ 15:28:02
Postat av: Anna

Lilla lillasyster: Tack så mycket!
M: Detsamma du, ja det får du jättegärna
göra!

2007-08-14 @ 17:22:24
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0