Lunch med mor och strosande på stan med vän (33+5)

Åkte till min mors jobb vid Hornstull och lunchade med henne, jag åt en pastasallad med ost & skinka. Det var mycket trevligt att träffa lilla mamma. Jag fick en supersöt klänning av mamma. Tack lilla rara mamma! En av anledningarna till att vi skulle träffas var för att jag behövde kopiera lite papper som jag ska skicka till Försäkringskassan, men självklart glömde jag dem hemma, graviditetsförvirrad och tankspridd eller vad? ;) Efter lunchen med mamma träffade jag min vän "V", vi satt och solade oss en stund i Bofilsbåge, men det blev så varmt så vi gick till Glassbaren på Götgatan och svalkade oss med lite glass, sedan har vi gått runt på Södermalm och glott på folk, vi älskar att bara sitta och titta på folk, det kan vi göra i flera timmar. Inget har jag shoppat idag heller, orkade inte gå i affärer så värst länge eftersom att det varit så varmt idag. Äntligen känns det som att sommaren har kommit, det behöver dock inte vara överdrivet varmt, sol och blåst gillar jag! :)

image222
image221


Ikväll åker vi hem till Farsta, jag ska till Barnmorskan imorgon och "K" har ju börjat jobba så det är smidigare att bo hemma då. (= vårat internet fungerar inte, så jag vet inte när jag skriver nästa gång) Hoppas att lill* Orvis har lagt sig till rätta imorgon! Vill verkligen inte göra kejsarsnitt, skulle känna mig så blåst på finalen på hela graviditeten. Imorgon eftermiddag ska vi hem till min kära farmor "V", hon ska bjuda oss på middag, "K" fick välja sin favorit maträtt, tacos. På onsdag är vi bjudna hem till min mor på middag och på torsdag ska jag träffa pappa och hans "E", vi ska gå och lyssna på Ainbusk som spelar i Vitabergsparken här på Söder.



Kommentarer
Postat av: Sooz

Har precis börjat läsa din blogg (har läst igenom hela) tycker du skriver väldigt bra och även på ett väldigt underhållande sätt x) Förresten så tror jag att det blir en flicka! xD Ser faktiskt mer ut som en flickmage än en pojkmage, men jag kan ju ha fel .. xP

2007-08-06 @ 23:11:53
Postat av: Anna

Sooz: Kul med en ny läsare, och det är ju ännu roligare att du skriver en kommentar! :) Tack för komplimangen om sättet jag skriver. Jag hoppas på att det är en tjej så du har säkert inte fel ;)

2007-08-07 @ 10:43:57
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0