Mysfrukost ute i Blackeberg. (33+3)

image220


Vaknade alldeles nyss, "K" är ute på landet och jag ska åka ut till min käre far "B" och hans sambo "E" i Blackeberg och äta storfrukost. Efter storfrukost och lite mys med Orvis morfar så bär det av mot Täby där jag ska vara barnvakt åt mina supderduperunderbara kusiner, Tindra och Theo. Kommer hem igen någon gång under dagen imorgon. Jag hoppas det blir riktigt kalas väder idag, jag behöver lite sol för att orka hösten & vintern, det lär ju inte bli någon semester till Spanien i höst (de senaste två höstarna har jag och "K" varit iväg till Spanien och värmen och vilat upp oss, det har varit helt underbart, man orkar med den mörka och trista hösten och vintern mycket bättre), även fast lägenheten där nere är klar så känns det lite läskigt att dra iväg med den lill* när den är så pass liten, vi får se.

image218


Kommentarer
Postat av: Tojjan

hmm, jag saknar ditt sällskap. <3

2007-08-04 @ 13:33:33
Postat av: Anna

Tojjan min vän, saknar dig med! Puss och kram!

2007-08-05 @ 16:56:22
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0