ö v e r h e t t a d (33+6)

åh, jag håller på att rinna bort, det är ju så varmt, jag är vanligtvis (alltså ogravid) väldigt varmblodig av mig, men nu när man är gravid är det 10 gånger värre. Det är ju ingen idé att duscha, man är lika svettig (om inte svettigare) efter duschen än vad man var innan. Jag måste duscha i kallt vatten för annars känns det som att jag ska svimma när jag kommer ut ur duschen. Helst skulle jag vilja bosätta mig vid någon strand där vattnet är precis lagom varmt och det blåser lite. Nej men tji fick jag, idag har ju jag massor att göra, först ska jag till barnmorskan, efter det ska jag åka pendeltåg (och alla Stockholmare vet ju hur jädrans varmt det blir på ett pendeltåg mitt i sommaren...) till min fars jobb och efter det ska jag åka ännu mer pendeltåg hem till min farmor. YIPPIE!!!... not... 
 
Jag får väl ta och införskaffa mig en sån där supersexig keps med inbyggd fläkt, "K" lär ju inte vilja visa sig ute med mig då. ;) HaHa

image223
Tror ni att jag passar i en blå keps?
Eller ska jag satsa på en röd så passar den gårdagens klänning? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0