sammandrabbningar (35+1)

Igår när jag pratade med en bekant på msn så började vi prata om sammandragningar, hon ska ha barn den 3/10, så hon är ca. 2 veckor efter mig, men varje gång jag skulle skriva ordet sammandragningar så höll jag på att skriva sammandrabbningar. Det är ungefär så det känns, som sammandrabbningar alltså ;)



Kan ju passa på att gratulera Engla (http://annamirjamaria.blogg.se/) som i söndags födde en välskapt  liten flicka, vid namn Jolie, Grattis!



Jag har helt ändrat mig vad gäller namn på Orvis.

Just nu så är det dessa namn som är populärast;

tjej- Emilia, Joline, Freja och Linnéa (föds bäbisen den 25/9 och det är en tjej blir det Linnéa)
kille- Liam, Linus, Alexander, William och Leo

Det enda namnet som Kim hitills kan tänka sig att vårat barn ska heta om det blir en liten tjej är, Mathilda och Nova.
Men han är tvärsäker på att det är en liten gosse som växer och frodas inne i min mage, men han kan ändå inte komma på något killnamn.
Vi får hoppas att det syns direkt vad bäbisen ska heta...



Lilla, Lilla älskade barn, kom ut till oss nu...

Kommentarer
Postat av: Ida

Du snodde mitt Leo! :'(

2007-08-16 @ 12:05:09
Postat av: mummi

Såklart att det blir en liten Orvis, mummis egen Orvis med fyra mostrar, alla långhåriga!!!

2007-08-16 @ 17:06:31
Postat av: Anna

Ida: Snodde ditt Leo? Nehe, jag får ju barn först så då har jag första tjing! ;)
-
Mummi: Orvis har väl bara 2 mostrar? :S

2007-08-16 @ 20:39:15
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: ida

det var mitt!
Hon menar aishter och eischa

2007-08-17 @ 15:00:55
Postat av: Anna

Ida: Nänäfönänä.. Aha, så långt tänkte inte jag ju :)

2007-08-17 @ 17:25:13
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0