Shopping och Björneborgare (33+1)

Sov jättedåligt inatt, vaknade flera gånger och kunde inte somna om. Väckarklockan ringde vid 9-tiden men jag drog mig tills klockan var 9.30, då hade jag lite småbråttom, jag skulle vara ute hos farmor i Kungsängen vid 11. Farmor bjöd på fika och sedan gick vi ner till en barnklädes affär som hade flytt-rea på 50% på alla sommarplagg. Så vi ("K" var också med hem till farmor) passade på att fynda lite. Jag har ju sådan tur, jag tänkte ju beställa Lundmyr kläder till Orvis på nätet, men tack vare att jag hade lite is i magen fyndade jag en Lundmyr body och ett par byxor för halva priset! Jag älskar att fynda! :) Vi åkte hem från farmor vid 15-tiden, var en vända på outletet i Barkarby för att köpa nya gympadojor till "K" men vi hittade inga snygga så då åkte vi hem till Farsta och vilade en stund, kände mig helt slut. Vid 19-tiden var vi tillbaka på Söder och då lagade jag middag, idag blev det en finsk maträtt, Björneborgare (Porilainen), det är som hamburgare fast man byter ut köttet till stekt lördagskorv och så har man stekt ägg i hambugaren. Mycket smaskigt!!




Ett par jeans i storlek 56, 64,75:- (ordinarie pris 129,50) köpta på Cool Kidz.


Lundmyr body i storlek 50, 69,50:- (ordinarie pris 139:-) även den köpt på Cool Kidz.


Byxa, design Lundmyr, storlek 50 89,50:- (ordinarie pris 179:-), gissa vart jag köpt byxan? ;)


3 par strumpr, storlek 11-13, 39,50:- för alla 3 paren (ordinarie pris 79:-), köpta på Cool Kidz.

 

Denna söta bodyn i storlek 56 fick Orvis av sin gammelfarmor "V" idag, gammelfarmor "V" var lite orolig att vi skulle tycka den var för tjejig, men den är ju så söt så det får Orvar stå ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0