Till alla er som har barn, väntar barn, tänker skaffa barn i framtiden eller för er som har folk i er närhet som har/väntar barn

Måste bara tipsa om den här helt underbara sidan som har massa bra grejer för gravida, de har även fina saker till barn..

http://lillamirakel.jetshop.se/default.aspx
 Den här vagnleksaken skulle nog Orvis gilla, 189:- från Lilla Mirakel

 Denna underbart söta snuttefilt skulle ju inte heller vara helt fel, 119:- från Lilla Mirakel

 Den här vagnleksaken gillar jag nog mest av alla jag sett hitills, men frågan är vad lill* Orvis säger om den? 225:- från www.Poppilopp.se


Tänkte även passa på att höra om det är någon av mina läsare som har tid, ork och lust att göra iordning min blogg lite grann? Tycker den är så tråkig och opersonlig.

Hojta till om ni känner för att pyssla med designen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0