våfflor. (33+2)

Har varit sugen på våfflor med glass och sylt i flera dagar nu, men "K" tycker inte att det passar att äta våfflor till middag. Så idag åt vi våfflor till lunch istället! Mums, vad det var gott. När jag gör saker, som t.ex. äter våfflor så tänker jag, tänk när lill* Orvar får sitta med oss vid köksbordet och äta våfflor med sylt och grädde. Hela tiden när jag gör saker, om jag är ute på en promenad så tänker jag, åh så mysigt det kommer vara att gå ut med Orvis i barnvagnen, eller när jag ser barn leka så längtar jag tills vi kan leka med vårat älskade barn!

image216

Nu ska jag ta mig ett avkopplande bad  i "G" och "C"s underbara dusch/bubbelbadkar/ångbastu och titta igenom den nya Ikea katalogen, hoppas att jag hinner med lite fotmassage också, det beror på hur bra katalogen är.

image217


Vid 17-tiden ska jag träffa en vän, "M", här på Söder, vi kanske tar en fika eller något. Har faktiskt inte träffat "M" sen i mitten på April så vi har en hel del att prata om, det ska bli mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0