Dan före dopparedan.

Inatt fick jag nog den bästa julklappen av alla, trots att jag inte öppnat en endaste julklapp ännu (& det är högst ovanligt för att vara jag) vågar jag skriva så. Fröken lillfis somnade vid 23-tiden & sov sedan fram till 4.30 (vid två gnydde hon lite men då gav jag henne bara nappen & så somnade hon om). Vid 4.30 fick hon mat och sedan somnade hon om igen, vid 9.30 vaknade hon (då hade jag redan varit uppe och värmt på lite ersättning åt henne) det är första gången sedan Saga föddes som jag går upp före henne. Helt otroligt & jag känner mig så himla utvilad.

Kommentarer
Postat av: Helena

Och vi önskar er en underbar God Jul och stort tack för en inspirerande blogg.
Och grattis till en god natts sömn, det är guld värt, det vet alla med bebisar...

2007-12-23 @ 14:02:38
URL: http://hellywesterlund.blogg.se
Postat av: Eva

Låter som en bra julklapp att du fick sova "bra" då =) För ja antar att det var det du menade..

Ja fick min fösta HELA NATTsömn när mina grabbar var 2½ år.. Usch, det var jobbigt
o vara ensam med tvilligar som inte ville sova, eller vaknade varannan timme =)

God jul på dig o din familj... Eva

2007-12-23 @ 14:46:56
URL: http://tvillingmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0