Julbak.

I lördags så var vi hemma hos min käre far & hans familj, vi bakade lite inför julen, vi bakade rocky road & chockaldkakor & jag kokade knäck för första gången i mitt liv. Tyvärr hann vi inte baka pepparkakor, men jag var på Ica idag och köpte mig pepparkaksdeg, så jag har suttit och smaskat i mig pepparkaksdeg :)

image808
Bagare Sundström.

Bakduken sitter där den ska, klänning & tillhörande strumpor fick Saga av morfar i 3-månaders present.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska hälla upp ett glas julmust, skära upp lite pepparkaksdeg & sätta mig och slå in alla julklappar.
eller
Om jag ska gå och lägga mig brevid min kära familj.

?

Kommentarer
Postat av: Ahnna

ÅHHHHH GUD så söt hon är!!!/Ahnna

2007-12-17 @ 22:34:31
Postat av: Anna

Ahnna: Tack, va glad jag blir! :)

2007-12-17 @ 22:53:17
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: morfar

Sicken sockersöt liten bagare :)

2007-12-18 @ 06:31:14
Postat av: Anna

Morfar: Ja, verkligen, särskilt i sin outfit :-)

2007-12-18 @ 11:01:16
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0