Är ute på landet och kurerar mig (29+6)

Är fortfarande grymt snuvig, plus att jag har fått världens hosta också.
Av någon anledning så får jag ont i magen och blir illamående på kvällarna, har blivit de de sista 3 kvällarna iallafall. Igår var vi och tittade på en superfin 3:a i Bandhagen som vi är mycket intresserade av, den var ljus och fin, smakfullt renoverad. Det var dock inte världens finaste färg på väggarna, men vi har ju nästan en ingift målare i släkten, min systers pojkvän är målare, så han får råda bot på de där väggarna.
Så nu får vi hålla alla fingrar och tår att vi får ihop till kontantinsatsen och sedan vinner budgivningen.

Som sagt, är ute på landet och tar det lugnt, här är det fint väder, men det är ganska kallt.. Jag åker hem senare idag, för jag jobbar förmiddags-pass imorgon.

Helt sjukt att imorgon är det bara 9 veckor kvar till beräknad förlossning, hoppas att Orvis behagar att komma ut till oss liiiite lite tidigare, jag orkar inte vänta, samtidigt som det känns som att tiden går för fort och att man inte hinner med "allt man ska" innan förlossning, så känns det som en hel evighet till den 18/9. Jaja, ut ska h*n ju iallafall



Lite namn som vi tycker är fina och kan tanka oss att Orvis kan få heta sen när h*n kommer ut.

Jag och "K" är överens om (= vi båda tycker dessa namn är fina och kan tänka oss dem);
Nova och William

Jag gillar;
tjejnamn Engla, Emilia, Embla & Linnéa
killnamn Wiggo & Bror

"K" gillar;
tjejnamn Sara & Mina
killnamn han har inga förslag

Tänk jag, som har svårt att välja glass på ICA (jag får beslutsångest), för tänk om  jag ångrar mig sen när jag ätit upp glassen. Tänk att JAG (eller självklart VI) ska välja ett namn, som vårat älskade barn ska känna sig STOLT över att bära. Herregud, hur ska detta gå?? Vi har iallafall kunnat kompromissa så pass mycket så att vi är överens om att Orvis bara ska ha ett namn (det är tradition i min släkt att bara ha ett förnamn), men istället så får h*n "K"s efternamn.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hej Anna! Läst din blogg ett tag nu så tänkte att det var dags att hälsa :)
Känns inte så länge sen vi gick i Ärvinges korridorer och nu ska du ha en liten bebis :) Tiden går fort :) Vill önska er ett stort grattis och lycka till!
Kramar Samantha

2007-07-10 @ 22:11:13
URL: http://samss.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Samantha. Jag har läst din blogg med ett tag nu :) Ganska kul när jag kom fram till att du känner Stina :) Nej, jag tycker inte alls att det var länge sedan vi gick där, kommer du ihåg hur stolta vi var när vi fick MVG på den där uppsatsen om Vecko Revyn? Jadu, tiden går verkligen fort och liven de ändras lika fort. Hur har du det nu för tiden? Tack för grattiset och för lycka tillandet.. :) Skulle vara kul och ses å ta en fika eller något. Kram

2007-07-11 @ 19:05:16
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0