bio & middag = bekymmer? (31+2)

Jag och "K" ska antagligen gå på bio med två av våra vänner ikväll, men jag/vi vet inte vad man ska se på bio.
Ingen action-film, och grabbarna när ju inte vara allt för förtjusta i att gå på någon romantiskt"tjej"film..

Någon som har något tips på vad man ska se? Är det någon som har sett "Från andra sidan" med b.la Calista Flockhart? Är den bra eller dålig? Ge oss lite tips nu! :)

image122


Vad ska ni göra idag och under resten av helgen?

Pratade med min mor för en stund sedan och hon frågade om jag kunde tänka mig och vara hundvakt i början på nästa vecka. Åh, så mysigt att få passa Aisha och Esther. :) De är två små Chinese crested powder puffs ("Kinesiska nakenhundar MED hår"), tyvärr har jag inga bilder på dem på den här datan, men de är världens finaste och goaste hundar.

Inatt har jag haft lite ont/känt obehag i magen, till och från hela natten, så har inte sovit så jättebra, men jag undrar vad det kan vara, känns nästan som mensvärk eller ägglossning. Som tur är så har det gått över nu.

Jag har sådan idé-torka idag, har absolut ingen aning om vad vi ska äta till middag, frågar jag "K" så svarar han tacos, utan att tveka, men det är sååå tråkigt tycker jag. HaHa.. Är det någon som har någon idé på något gott men relativt lättlagat? Jag älskar fisk! (men det gör inte "K", men eftersom att jag lagar maten så bestämmer jag också vad det ska bli för mat, min far lagar världens godaste laxsås som man ska ha pasta till, mums, men det är säkert jätteavancerat...). Är supersugen på hemmagjorda köttbullar med potatismos/mjölkstuvade makaroner, men har aldrig lagat köttbullar, har någon nåt bra recept på köttbullar??

image123

Kommentarer
Postat av: Samantha

Om "perfect stranger" fortfarande går på bio så kan jag rekomendera den :) Den va riktigt bra! Annars är music & lyrics bra men en riktig tjejfilm :p
Hoppas du får en trevlig helg!

2007-07-20 @ 13:20:20
URL: http://samss.blogg.se
Postat av: Samantha

sök på http://www.tasteline.com efter recept, där brukar man hitta det mesta

2007-07-20 @ 13:24:47
Postat av: Anna

Samantha: Tyvärr så visar de inte den längre. :(
Detsamma till dig, och så som det ser ut på himlen nu så ser det ju ut att bli en alldeles underbar helg, hoppas det håller i sig. :)

2007-07-20 @ 13:37:52
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Fia

Arla.se har alltid bra recept när man har idé torka tycker jag, där kan man söka på allt möjligt:) Hoppas helgen blir bra!

2007-07-20 @ 16:48:51
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Anna

Fia och Samantha:
Tack för båda tipsen, planen för ikväll blev ändrad. Vi går ut och käkar istället. :)

2007-07-20 @ 17:59:06
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0