Dagens shopping (32+3)

Jag åkte till Farsta centrum med "K" strax efter 13, åt en lätt lunch och sen blev det dags att spendera pengar, tur jag har som har en sån generös fästman så att han betalar allt som jag shoppat till Orvis.
Vi åkte hem från Farsta nån gång efter 16, sedan åkte vi till Södermalm och käkade pizza till middag, och sen var vi iväg och hyrde en film, Borat, så ikväll ska vi bara slappa framför tv:n.



Mjukisdress storlek 56, 129:- från H&M, tänkte att Orvis ska åka hem i byxorna (skippade det där med Lundmyr kläderna)

3 par strumpor, storlek 10-12, 49,50:- från H&M.

Body med bulldog tryck ("K" kallades för Bulldog när han var yngre, därav var vi "tvugna" att köpa denna söta body), storlek 50/56, 79:- från Åhléns.

Body, storlek 50/56, 34,50:- (halva priset på rea-priset) från Åhléns.
 

Body, storlek 62/68, 29,50:- (halva priset på rea-priset) från Åhléns.

Mjukisdress med bulldog tryck, storlek 62/68, 129:- för överdelen och 79:- för byxorna även de köpta på Åhléns.

Jag passade även på att hämta ut ett litet paket med tester från Weleda. (2 st olika krämer och 1 olja)

Vi, "mamman" & "pappan" fick varsitt tv-spel, så att tiden går lite fortare fram till den 18/9. 


Är mycket nöjd med allt fint vi handlat!


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Fina saker! Bra att ha lite hemma även om man får mycket. Åker på semester nu tittar in när jag är hemma igen.Ha det gott!!/Ahnna

2007-07-29 @ 16:54:10
Postat av: Stina

Vad fint! Jag har också det ljusa veloursetet från H&M, funderar också på om min lilla ska få åka hem i den från bb...

2007-07-29 @ 17:03:22
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Vilka fina kläder du köpt. Jag blev sugen på giraffbodyn, måste nog ner på stan och se om den finns här. Jag är lite giraff freak och Melvin har en del giraffkläder sen tidigare.

2007-07-30 @ 16:09:08
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Anna

Ahnna: Ja, lite måste man ju köpa själv, fast Orvis är ju första barnbarnet (och barnbarnsbarnet) på bådas sidor så vi lär ju få en hel del grejer. Ha det bra på Semestern!
Stina: Tack så mycket. Setet är ju bara för sött, idag har jag köpt body och mössa som passar till så Orvis kommer vara världens finaste bäbis när h*n åker hem! :)
En Södertäljebos Liv II: Tack, ja, giraffbodyn var supersöt. Om du har vägarna förbi Farsta C så finns den där iaf!

2007-07-30 @ 21:05:05
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0