Första arbetsdagen efter semestern. (32+1)

Idag har jag och Orvis arbetat, h*n tycker nog det är skönt att jag jobbar och är igång och springer för h*n blir väldigt lugn då. Det är iochförsig ganska tråkigt för det är ju så himlans mysigt med alla sparkar. Imorgon hoppas jag är sista arbetsdagen innan havandeskapspenningen träder in, jag hoppas bara på att jag ska få hp, hon på Försäkringskassan trodde inte att det skulle bli något problem med tanke på vilket arbete jag har. Det skulle vara så mysigt och skönt att få vara ledig fram till Orvars födelse, bara ta hand om sig själv, jag kan ju bara tänka mig att det inte finns så mycket tid för sådan lyx när våran älskade prins/prinsessa är född.

Jag lääääääängtar tills vattnet går eller tills värkarna börjar, hoppas bara att våran lill* Orvis vänt sig tills dess.

Lite sol har jag hunnit lapa idag, vi är ju inte allt för bortskämda med vackert väder och sol i det här landet den här sommaren, lika skönt är väl det för mig och alla andra som är gravida nu i sommar.

image171
Såhär hoppas jag på att få ligga  och lata mig t.o.m. den 18/9


(Tjejen på bilden har inget samband med texten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0