Jag är så kass på att skriva rubriker.. (28+6)

Vi kom alltså hem från Dalarna i söndagskväll, borta bra men hemma bäst! Jag blir alltid lika glad över att få komma hem när jag har varit hemifrån i några dagar, varje gång jag sätter nyckeln i låset blir jag alldeles varm inombords..
Orvis var riktigt vild i helgen så nästan alla som var med (farmor "V", faster "Å" & hennes sambo, farbror "D" & hans sambo, faster "M" & hennes sambo, pappa "B" & hans sambo "E", mina systrar "I" & "M", mina kusiner "M", "T" & "T" ) fick känna hur h*n sparkade, sååå mysigt..

Igår kväll kände jag när jag låg på sidan hur h*n riktigt bökade omkring där inne, det var verkligen en märklig känsla och jag blir lika förvånad varje gång över hur mycket man faktiskt känner från utsidan.
Igår så hämtade vi hem våran barnvagn, så nu står den där i vardagsrummet och väntar på Orvar.

Det känns skönt att vi iallafall har köpt vagnen, som sagt, jag börjar få smått panik över att vi inte har handlat hem något ännu.

Idag fick vi en supersöt body med Lille Skutt på av "K"s mormor.

Ikväll så ska jag på bio med mina systrar, vi ska på förhandsvisning på filmen "Transformer", jag har ingen aning om vad det är för film, vet inte ens vilken genre den tillhör. Hoppas filmen är bra så skriver jag en kort recension nästa gång jag bloggar. Tyvärr vet jag inte när jag kan blogga nästa gång för att i förra veckan så slutade vårat modem att funka, men de på Comhem lovade att det skulle skicka ett nytt modem nu i början av veckan, så vi får hålla tummarna att modemet kommer snart.

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du beöhver inte ha panik alls! Köp bara: några bodys, några strumpor, mössa, blöjor, tvättlappar. Inotyl-salva för röda rumpor. Du behöver inget annat!! Man kan byta blöja varsomhelst, sängen tex. Vad din bebis kommer behöva när h*n kommer ut är VÄRME, NÄRHET, BRÖSTMJÖLK, KÄRLEK. That's it! Resten kommer senare. Kram!

2007-07-04 @ 07:25:01
Postat av: Anna

Josefin: Jag vet att jag inte "behöver" ha panik, i ena stunden så förstår min hjärna det och är lugn, för att 2 sekunder senare ha glömt att den förstod det ;) HaHa, det är väl alla graviditetshormoner?!

2007-07-06 @ 17:38:07
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0