Me and my loved beer (31+6)

Jag har gått och blivit alkoholist på alkoholfriöl minsann.. ;)

image143
(Tur att jag är anonym och inte visar mitt ansikte, för jag såg verkligen för taskig ut på den där bilden. HaHa)



Idag har jag och kära syster gått runt på Södemalm, suttit i de olika parkerna, klätt av oss de mesta kläderna så fort solen tittat fram, men vi har lika fort fått klä på oss kläderna igen. Det har växlat mellan soligt och molningt, men det har varit precis lagom varmt!
Vi åt tacos till middag, det var länge sedan, men det var supergott! Vi har druckit öl och kollat på Ace Ventura, "K" och "Seb" ska snart gå ut på krogen.

Har suttit och "fönstershoppat" på nätet idag, har nu bestämt mig för att köpa body, byxor, mössa, strumpor och nappar från Lundmyr som Orvar ska åka hem i från BB. Pristet på dessa plagg ligger på runt 500 kr tillsammans. Lundmyr kläderna går b.la och hitta på www.barnlycka.se eller www.mammarazzi.nu

   
 

Jag har även hittat en annan cool body som jag vill ha;

 

Men priset på 298:- är inte lika lockande, men jag tänkte kanske trycka en egen body på http://www.spreadshirt.net, där skulle priset ligga på cirka 170:- och det skulle min plånbok gilla mycket bättre.

(Klicka på bilderna så blir de större)

P.s  Min syster glömde presenten till Orvar hemma, men så fort jag får presenten så ska jag visa er vad jag/vi fått! D.s


image146


Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Lundemyr kläderna är verkligen superfina, jag har två "Lilla Grodan bodys" och en Pytteliten body. Min som kom lite tidigt så idag på hans 2 månaders dag väger han bara 2.5kg

2007-07-25 @ 19:14:53
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Anna

En Södertäljebos Liv II : Ja, det är verkligen söta! :) Oj, det var en liten rackare. Får jag bara fråga om du tycker Lundemyr kläderna är stora eller små i storlekarna? Är lite osäker på vilken storlek jag ska köpa! Tack på förhand

2007-07-25 @ 21:33:00
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0