Mysdag med syster och ännu mer shopping. (32+5)

Jag och min syster "I" planerade imorse att vi skulle åka till Jakobsberg och åka till våran pappas jobb och överraska honom med lite fika, men när vi kom fram till hans jobb visade det sig att han inte var på jobbet idag. Så för att trösta oss själva så gick vi ner till centrumet i Jakobsbers och shoppade lite, jag handlade 3 bodys, en kofta och 3 mössor till Orvis. Till mig själv hittade jag en amningsbehå som det dessutom var rea på, så det var ju som hittat! Syster min shoppade massor med klänningar. Efter shoppingrundan åkte vi hem till våran lilla farmor "V" i Kungsängen, där bjöd hon oss på middag. Det var verkligen kul att träffa älskade lilla farmor, har inte träffat henne på nästan hela sommaren. Vi satt och pratade bäbistiden och förlossningar, hon födde min far "B" i säte, det tog henne 8 timmar och hon sprack ingenting. Hoppas jag ärvt förmågan att föda barn av henne! :)

Ikväll ska jag och min syster ha myskväll hemma hos min mamma, vi har köpt chips med dipp och så får vi hoppas att det går något bra på Tv:n. Imorgon kommer min älskade "K" hem! ♥

(Tyvärr så har jag kameran hemma, så det blir inga bilder på det jag shoppat idag, men imorgon ska jag nog hinna lägga in bilder )

Orvis
har varit riktigt aktiv de senaste kvällarna, det är ju så himla mysigt! Man känner hur h*n gör riktiga volter där inne.
 
Älskade barn, kom ut till mamma och pappa snart så att vi får se vem du är! Vi lääääängtar!!!

Kommentarer
Postat av: Lilla lillasyster

Och jag fick inte vara med på en eran syster-kväll! :(

2007-07-30 @ 22:43:24
Postat av: Anna

Lilla lillasyster: Tänkte faktiskt ringa, men du var ju på andra sidan staden :-)

2007-07-30 @ 22:46:22
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0