Trött i hela kroppen..

Kom nyss hem från jobbet, är helt slut i kroppen. Idag har Orvis varit lite vildare, jag har sett lite smått hur magen rör sig, mys!
I helgen är det dags att shoppa lite till bäbisen, kläder + lite hygien artiklar. Fick en glad överraskning när jag kom till jobbet och såg hur många timmar jag jobbade förra månaden, för på min löne specifikation fick jag lön för 15 timmar!!! Så nu blir det en ordentlig shoppingtur i helgen! Lite surt bara att hon på lönekontoret hade hunnit gå hem när jag skulle ringa och påpeka det "lilla" misstaget..

Nu ska jag och "K" kolla på en film som han hyrt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tråkigt att du inte shoppar något åt dig själv..
Jag shoppade loss idag, köpte en jacka, ett par skor, en skojrta och en t-shirt =) nanafönana

2007-07-28 @ 01:56:07
Postat av: Anna

Ida: Men det är ingen idé att shoppa åt sig själv när man inte vet vad som passar i höst! :) Vad kul att du fått shoppa!

2007-07-28 @ 11:10:24
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0