Underbar dag, fylld av solsken & bio på kvällen. (30+4)

Jag gick upp redan kl. 9 imorse, tog det lugnt, åt storfrukost med mig själv, eller jag har ju alltid lil* Orvar med mig som "sällskap"..
Vid 13-tiden så gick jag, min syster "I" och min vän "V" ut på en liten promenad på vackra & mysiga Södermalm, vi gick ner till Ringens köpcentrum, där har de öppnat en helt underbar ny butik. Om jag inte minns helt fel så hette butiken "Bohaget" (eller något snarlikt), de påminde lite om Ikea, iallafall prismässigt, men de hade väldigt mycket snygga prylar, alltifrån tavlor till soffor, de hade supercoola fotöljer och snygga lampor. Är du intresserad av indredning så måste du ta dig en titt i denna underbar affär. (Nog med smygreklam nu...)
Vi promenarade runt på Södermalm och bara njöt av det underbara vädret, solen sken men det vet precis lagom varmt, passade mig och Orvis perfekt. Jag kom hem igen vid 19-tiden, sedan vid 21.30 var det dags att bege sig ner till biografen vid Medborgarplatsen, där skulle jag, "K" och en vän till honom se på den senaste Harry Potter filmen, och som alltid så var filmen helt suverän. Jag är ett stort fan av J.K Rowlings böcker och filmer.

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, det är "tidig" väckning som gäller imorgon också, ska skjutsa syster "I" och hennes pojkvän till Arlanda, de ska åka till Turkiet, Alanya, i en vecka..

Fick precis världens sammandragning/förvärk, (tror jag..) kände av detta även igår kväll, hela magen är alldeles stenhård och så känns det nästan som att jag får kramp i matstrupen. Scary....


image100

 En magbild från vecka 30 (29+1), 4/7-2007

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad roligt! Vi var inne på Bolagret i Ringen igår och köpte en jättestor Audrey Hepburn-tavla för bara 300 kr. Älskar den affären!
Undrar just om vi var där samtidigt? Vi var där vid 14-tiden.
Ska sätta upp tavlan i vår trappa, det blir nog jättefint! Kram på dig och lill* Orvar!

2007-07-15 @ 19:56:45
Postat av: Anna

Josefin: Ja, det är mycket troligt att vi var där samtidigt :) Jag såg den tavlan, supersnygg! Det var ju jättebra priser på grejerna i den affären. Såg en annan snygg tavla, med buddha på. Bor ni i etage eller? Kram på dig och Alvin! :)

2007-07-15 @ 20:24:31
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Josefin

Ja, etage vid Skanstull :-)
Nedervåningen är hall, kök och vardagsrum, väldigt öppet, som ett enda stort rum. Med trappan i mitten. Och övervåningen har tre sovrum, badrum och en arbetsplats.

2007-07-15 @ 20:28:47
Postat av: Anna

Åh, det var ju inte fy skam direkt. :) En av mina drömmar är att få lägenhet på Söder, bodde på Götgatan i ett år precis när jag och "K" träffades. ;)

2007-07-15 @ 21:07:30
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0