Avkopplande helg.. (24+6)

Efter fredagens bravader så har jag bara slappat i helgen, det har verkligen behövts kan jag säga.

Det blev ingen middag hos "I" och "S" i lördags, vi åkte istället ut till "K"s mormor och morfars lantställe utanför Nykvarn. Med oss hade vi också katten, så att han får vara där ute i veckan och springa av sig lite. Vi grillade och hade det allmänt mysigt. På kvällen var jag bara hemma, såg på tv och bara mös med magen. :)

Igår så åkte vi till Kungens Kurva för att shoppa lite, jag köpte en ny dataladdare (så snart kommer vi ha dator hemma igen). Och så köpte jag även ett bäddset från Jysk för 49,50, som hittat ju. Jag letade också presenter till vännerna och barnen i Finland. Hittade dock ingenting bra så jag får ge mig ut idag och leta igen. På eftermiddagen så träffade jag och "K" våra vänner "V"&"R", vi köpte med oss lite glass och gick ner till Årstaviken och satte oss i solen, helt underbar. Hoppas att sommaren är här för att stanna.  ♥
Vid 17-tiden var vi bjudna på middag hos min far och hans "E", även mina älskade systrar var där, vi satt ute på deras gård och åt jättegod mat, wokade grönsaker med ris och kyckling.

Det har varit otroligt skönt att bara vara hemma och vila upp sig i helgen, det känns mycket bättre i ryggen men det hugger till lite då och då. Snart ska jag bege mig ut på en promenad i det vackra vädret.


image42
image41

Två vackra bilder från Årstaviken (det är dock inte jag som fotograferat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0