Nu har jag fått tillbaka min resväska :) (26+2)

Idag fick jag tillbaka min resväska, men inte ens en ursäkt eller förklaring till vad som har hänt fick jag av flygbolaget. Tjejen med väskan frågade bara om jag var jag, hon kollade inte leg. eller något. Vart så snopen först att hon bara gick iväg, men nu efteråt känner jag mig riktigt irriterad. Skönt att väskan är tillbaka och att allt var orört.

Har inte tid att sitta vid datorn någon längre stund, allt är bara bra med mig och Orvar, vi har det mysigt här.
Saknar dock alla de där hemma, aldrig kan man vara nöjd, är jag hemma i Sverige saknar jag dem här och när jag väl är här saknar jag alla de där hemma.

 ♥ Jag saknar verkligen min älskade "K" önskar att han vore här hos mig!  ♥

Kommentarer
Postat av: k

Saknar dig gumman kom hem till mig älskar dig !

2007-06-15 @ 08:46:46
Postat av: Anna

K: Min älskade, imorgon kanske vi redan ses. Puss!

2007-06-15 @ 21:21:00
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0