Shoppat en ny bikini inför resan (25+5)

Imorgon bär det av till Finland, ska vara där t.o.m. den 21/6. Har passande nog hittat en superfin bikini på H&M för 278:-, hoppas att det är varmt och soligt i Finland så att man kan bada.

   
( Klicka på bilderna så blir de större, den sista bilden visar vad jag har för utsikt stående )

Nu ska jag och älskligen se på den nya Beck-filmen "Den Japanska Shungamålningen", hoppas den är bra. Massa godis har vi också köpt så nu ska vi bara mysa eftersom vi ska vara ifrån varandra i hela tio dagar.

Vet inte om/när jag har tillgång till dator nästa gång, men håll utkik här så kanske jag uppdaterar från Finland (men jag lovar att jag skriver på svenska) :)

Kramkram & på återseende. ♥

Kommentarer
Postat av: lillesyster

det var jättemysigt att vara hos er i helgen :) tack för att jag fick prata ut med dig! :) kommer sakna dig en massa när du är i finland! älskar dig <3

2007-06-10 @ 22:18:29
Postat av: Anna

Systeryster/blivande moster: Det var jättemysigt att ha dig här i helgen. Klart som sjutton att du kan prata med mig. Kommer sakna dig med. Puss!

2007-06-10 @ 22:53:53
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: pappsen

Sista bilden ser ut som stora pulkabacken i
K-ängen :). Ha en skön semester i Suomi. Det finns lånedator på biblan i K-la om de kliar för mkt i bloggfingrarna.
P&K

2007-06-12 @ 08:24:10
Postat av: Anna

Pappsen/blivande morfar: Haha, jag känner mig som en stor pulkabacke ;)
Tack så mycket, tyvärr så har den ju inte direkt börjat bra.. :(
Puss och kram

2007-06-12 @ 09:13:14
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0