Underbar, het och solig lördag. (25+4)

Jag var så utvilad när jag vaknade vid 11-tiden imorse, men det var väldigt hett i lägenheten så det var bara att börja dagen med en avsvalkande och uppiggande dusch. Har varit ute en stund på dagen, men jag känner att jag inte orkar sitta i solen. Skuggan går ju också bra och jag tror att Orvar också känner sig nöjd då.

Till middag lagade min älskade "K" tacos, så nu har jag disken att ta itu med. ;)

image47

Tyvärr är det något vajsing med datorn så jag kan inte lägga upp bilderna från "K"s fest..

Imorgon kommer jag ha fullt upp hela dagen, jag måste städa innan resan till Finland (om min rygg orkar, vill säga), sedan måste jag en snabbis ner till Farsta centrum och köpa de sista presenterna till de i Finland. Vid 13-tiden så ska vi hämta mamma och "I" på Arlanda och efter det måste jag hinna packa också. Jag brukar ju alltid vara ute i god tid, minst en vecka innan resa så har jag min väska packad. :)

Här kommer iallafall lite bilder på hur magen växer, tänk att lill* Orvar nästan väger ett helt kilo där inne i magen.

 
 


Magen i vecka 26, (25+2), och nej, jag är inte ovanligt stor, jag ligger precis på kurvan för magmåttet.
(Klicka på bilderna så blir de större)

image51

Kolla vilken cool smile-gubbe det blev när jag spillde mjök idag vid middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0