kort sammanfattning på de senaste dagarna. (16+6)

I måndags (valborg) åkte jag ut till min farmor i Kungsängen, där åt jag middag, spelade kort och satt och pratade en hel del. Jag sov även kvar hos min farmor och på tisdagen var vi ute och promenerade och fortsatte att spela kort.
Onsdag och torsdag har jag jobbat kväll så det har inte funnits så mycket tid till annat.

Idag så ska jag åka ut till Djurgården med min faster och hennes "små två" på 1 och 3 år. Ikväll så åker jag med henne ut till Täby och antagligen blir jag kvar där över natten också. :)



image6
 Tänkte bara lägga in en bild på våran katt, Kringlan, när han kör bil. :)



image7
Så här ser jag ut framifrån i vecka 17 (16+2)



image8
Och detta är ju då självklart jag ifrån sidan, vecka 17 (16+2)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Söt katt =)

2007-05-09 @ 18:00:50
URL: http://lilleplutt.blogg.se
Postat av: Anna

Linnea: Tack så mycket! :)

2007-05-10 @ 18:49:00
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0