Tråksöndag.. (23+5)

.. Kan söndagar vara roliga? Näe, oftast inte. Idag är iallafall min söndag extremt tråkig. Jag har nämligen tvättstuga, och eftersom att jag tycker det är så grymt tråkigt så skjuter jag alltid upp tvättiden. Så nu resulterar det sig i att jag har jättemycket tvätt och "K" har flytt fältet för länge sen. Jag har hållit på sedan klockan 11 och jag kan då inte se något slut på eländet ÄNNU....

Som tur var blev jag mycket gladare när jag för en stund sen snackade med några kompisar ifrån Finland och de saknade mig och längtade tills den 11/6, så då blev jag allt lite gladare. :)

Lill* Orvar verkar också ganska uttråkad, h*n har varit vädligt lugn där inne i magen enda sedan i torsdags, vilket gör mig smått orolig.. Men, men vi får hoppas att h*n är sådär lugn för att h*n växer där inne i magen.

image25
Vi har minsann lite modernare maskiner, sicken tur jag har :)



För att muntra upp mig ännu mer vore det kul om någon kanske kunda skriva en kommentar eller något annat spännande (inte för att jag vet vad det skulle vara i sådant fall).

Nu vill jag även passa på att gratta min lilla mor på morsdag. Grattis älskade lilla mamma

Kram kram/ Den blivande mamman (om ett år får även JAG fira morsdag)

Kommentarer
Postat av: Ida

Försökte ringa dig idag, tänkte att vi kunde ha hittat på mågot :/
saknar dig <3

2007-05-27 @ 17:20:51
Postat av: Anna

Idu: men systeryster, varför ringde du inte på min mobil? det hade ju varit jättemysigt med en fika på min tråksöndag :P puss!

2007-05-27 @ 20:14:29
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Ida

Men jag hade inga pengar, och antog att du jobbade eftrsom att du inte svara hemma..

2007-05-28 @ 11:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0