Utvecklingsstörda, normalstörda och en förbannad Orvar.. (23+3)

Återigen så var jag och "K" och kikade på barnvagnar, nu har vi äntligen bestämt oss för vilken vi ska ha.. :) Ganska skönt måste jag säga! Vagnen heter Esprit Ontario Fashion och den finns b.la. hos:

www.mammarazzi.nu
image23


Vid 17-tiden så mötte jag tre av mina kollegor vid Djurgårdsfärgan för att ta båten över till det ljuvliga Djurgården, när vi väl kommit fram (efter att "chauffören" kört fel) så gick vi till Blå Porten för att äta middag. Jag åt en ugnsbakadkyckling med rostad potatis till, superbra mat och verkligen prisvärt. Vid 19:30 började föreställningen "Elvis" med Glada Hudik Teatern. Det var det absolut bästa jag någonsin sett, jag skrattade så att tårarna sprutade. De var riktigt proffsiga! :) Men Orvar verkade inte tycka det var särskilt bra (det kan jag iochförsig förstå, det var SUPERhög musik), han sparkade och bökade runt där inne i magen, min lilla älskling. <3

image22

image20

image21


Imorgon är det tidig väckning, vi ska åka till mamma och "I"s lantställe i Tärnsjö. Gud så skönt! :)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Va kul att "Elvis" var så bra som du hört. Fin vagn ni bestämt er för, ser fram emot att få köra ett och annat race med Lill*Orvar i framsätet. =)
PåK

2007-05-28 @ 14:30:54
Postat av: Anna

Pappsen: Det där lägger jag minsann på minnet. Jag tror Orvar är ett sådant barn som gärna vill bli raceat på lördag och söndag mornar! Puss

2007-05-28 @ 17:17:07
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0