p a u s e .

Kommer ta en pause från bloggandet ett tag fram över.. Bloggen tar för mycket tid & så har jag ingen riktig inspiration att blogga för tillfället. Jag vill njuta av tiden med Saga, de här två månaderna har gått alldeles för fort. Vill inte sitta här om ett år och ha ångest över att jag inte njutit fullt ut av Sagas första tid, den kommer ju aldrig tillbaka.

Jag kommer fortsätta att blogga, men inte i lika stor utsträckning. Hoppas att jag får ha kvar er alla läsare, att ni orkar vänta tills jag upptar bloggandet igen.

Kram & på återseende (snart hoppas jag).

image736

Kommentarer
Postat av: pappsen

Slözappa på internet och kom till några olika sidor om namn och var bara tvungen att kolla på namnet Saga.
"Saga var i den nordiska mytologin en gudinna som man trodde kunde och visste allt. Hon betraktades därför som skaldekonstens och historiens gudinna."

Klart att töisen blir till gudinna, hon är ju morfars prinsessa

2007-11-06 @ 13:10:54
Postat av: Ahnna

Självklart ska du blogga när du vill och hinner. Vi sitter här och väntar. Jag har ju ingen blogg så jag ska inte klaga på er som har/kramisar Ahnna

2007-11-06 @ 13:36:22
Postat av: Natteli

Ja tiden går alldeles för fort så du gör helt rätt i att pausa lite.. :) Skönt att du kommer på det nu iaf och inte om ett år som du säger.. :)

2007-11-06 @ 13:36:50
URL: http://flugovalpen.blogg.se
Postat av: Josefin

Förstår dig helt. Vi hörs på msn! Kram!

2007-11-06 @ 19:26:33
Postat av: Emelie

Jag förstår, med den söta tösen! Ta vara på tiden! =)

2007-11-06 @ 22:32:31
Postat av: Linda

Du kommer finnas kvar bland mina favoriter :)

2007-11-07 @ 11:41:09
URL: http://noonasblog.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Ta hand om dig och Saga under tiden, du vet var jag finns!

2007-11-07 @ 20:15:51
URL: http://www.triffin.blogg.se
Postat av: Anna

Hej =) Hoppas att ni har det bra, det är viktigt att du bloggar när du verkligen känner för det =) kram

2007-11-08 @ 10:57:36
URL: http://lillan84.blogg.se
Postat av: Fia

Självklart väntar jag:) Förstår dig ang bloggandet, så blogga när du vil och känner att du har tid. Kram

2007-11-09 @ 08:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0