Sjukling.

Min lilla Saga har åkt på sin första "förkylning", hon är täppt i näsan och väldigt gnällig. Det är så jobbigt att höra henne andas när hon ska sova (det är allra värst då). Hon ska vara i min famn hela tiden, men när man själv inte heller är helt frisk är det ganska jobbigt. Hoppas att hon blir frisk snart, igår droppade vi koksaltlösning i näsan och OJ vad hon skrek lilla tösen, det gör verkligen ont i mitt hjärta att se henne så förtvivlad.
Saga har börjat med ett nytt ljud, hon "hostar till" (man hör verkligen att det inte är en äkta hostning), efter hostningen skrattar hon, hon gör mer och mer ljud nu också. Ska försöka fånga det på film så ska ni få höra hur hon låter.
Jag hoppas verkligen att Saga hinner bli frisk till på lördag, min lillasyster, Ida, fyller 18 (nåja, hon fyller 18 den 26:e, men kalaset är på lördag). Tänk att min älskade lilla lillasyster snart är 18 år, det känns inte som att det var allt för länge sedan jag fyllde 18 och började springa på krogen eller gick till kiosken för att köpa cigg och BAD om att de skulle fråga efter legitimation.. :) Eftersom att hon läser min blogg kan jag inte skriva vad hon ska få i present av oss. (Om någon är nyfiken på vad hon ska få kan jag skriva om det sen när hon fått presenten.)

Nu vaknar gnällfia, bäst att ta upp henne så vi kan pussas och kramas en stund.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill gärna veta vad hon fick.
Minns när Vincent började med hostljuden, jag trodde att han var sjuk och blev typ rädd, men så sa de på bvc att han antagligen bara fjantar sig. Nu kan man få honom att göra nästan vad som helst bara man "låtsashostar" mot honom :p

2007-11-21 @ 17:57:04
URL: http://meandmymen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0