Små, små framsteg gör mig så glad!

Igår när vi städade så låg Saga i sitt babygym en bra stund, säkert en kvart, hon pratade med sina kompisar (Ior, Nalle Puh & Tiger). Efter en stund ledsnade hon & vi provade att sätta henne i babysittern, där satt hon i säkert en kvart till. Jag har fått för mig att bara hon ser mig (eller Kim också för den delen) så är hon lugn. Så imorse när jag skulle laga frukost och plocka undan lite så satt Saga i sin babysitter uppe på bordet (så hon verkligen såg mig hela tiden) i säkert en halv timme, jag hann både koka kaffe, bre mig en smörgås & äta upp den (trots att det var på stående fot så var det skönt att få äta den i lugn & ro). Sen när hon började gnugga sig i ögonen och gäspa, då började jag gunga babysittern &  efter en halv timmes gungande somnade hon. Hon har nu sovit i babysittern i 1,5 timme. Helt underbart!!

image747 image748

Bildbevis på miraklet! (kolla in ögonfransarna på bilden till höger)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud vad hon är duktig!

2007-11-23 @ 11:28:37
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: camilla

gud så söt hon är :) lycka till med allt!

2007-11-25 @ 12:44:02
URL: http://metrobloggen.se/millsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0