Veckans planer.

Idag: Ska vi skriva på faderskapspapprena, sedan bara vara hemma & ta det lugnt.

Tisdag: Träffa Nathalie och Vincent. Tvättstuga på kvällen.

Onsdag: Träffa Tessan och lilla Liam på dagen, vi ska shoppa, behöver b.la. köpa farsdag present till Kim. Middag hos pappa på kvällen. Saga fyller 2 (!!!) månader.

Torsdag: Träffa farmor idag eller imorgon.

Fredag: Eftersom att jag inte vet om jag ska träffa farmor torsdag eller fredag har jag ingenting planerat de dagarna.

Lördag: Inga planer men alltid hittar vi på något att göra. Vi ska iallafall testa att ge Saga mat ur flaska på lördag.

Söndag: Farsdag! Födelsedagskalas för mina kusiner Tindra och Theo.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Första farsdag, Vi hoppas få se på söndag vad Saga köpte/Ahnna

2007-11-05 @ 16:50:47
Postat av: Anna

Ahnna: Ja, 1:a farsdag. Inte hade vi kunnat tänka oss på farsdag 2006 att vi skulle få fira Kim som pappa 2007 :-) Bilder kommer!

2007-11-05 @ 17:14:37
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0