Vi har turen på våran sida..

Ja, som sagt, vi nattade ju Saga igår så att hon fick somna i våran säng och inte i min eller Kims famn. Hon sov fram tills första amningen som var vid 1-tiden inatt, sedan la jag henne i sängen igen & hon somnade av sig själv. Sedan sov hon fram till 6, då var det dags för frukost & lite lek, Saga blev fort trött, så jag la henne under babygymmet & satt brevid så att hon såg mig hela tiden. Till slut somnade hon och jag och Kim fick för första gången sen Saga föddes äta frukost tillsammans i lugn och ro, helt underbart. Tänk vad små saker som känns som rena rama lyxen som nybliven förälder (jag undrar hur länge man ser sig som nybliven förälder..) Precis när vi ätit klart vaknade Saga, hur bra tajmat som helst! Nu sover hon i sin babysitter, jag gungar sittern med foten (men även i den somnade hon av sig själv, det är ju helt otroligt hur bra det gått hitills..)

Idag så ska vi åka och storhandla mat, jag älskar att storhandla, plocka ner massa goda saker i varukorgen.. Det är trevligt.. :) Vi ska förbi en sväng till Farsta centrum också, jag behöver handla strumpor & trosor. Helst skulle jag vilja kolla efter ett par nya jeans också, som jag kan ha på mig nästa lördag när jag ska ut på krogen (för första gången sen Saga föddes) och fira min kära systers födelsedag. Kim skulle även kika på en laddare till sin dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0