Ändrade planer.

Vi åkte aldrig och hälsade på Kims syster, de skulle åka bort över helgen. Jag träffade min vän Anna ett tag, vi fikade och snackade lite skit.
Sedan åkte jag, Kim & Saga till Kista centrum för att möta min lillasyster My för att äta middag med henne, sen gick vi runt och kollade lite i affärerna där. Jag handlade en body och ett par byxor till Saga för presentkortet hon fick av min farfar och hans sambo. Jag köpte även fjärilar som jag ska smycka Sagas sänghimmel med & så köpte jag en bok som jag ska sätta in bilderna på Saga som vi tog på BB.

  
 

image469


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Nu så har jag egen dator. Vilka fina bilder på kläder och SAGA!/Ahnna

2007-10-06 @ 10:08:51
Postat av: Anna

Ahnna:
Åh så skönt för dig! :-)
Tack så mycket!
Kram

2007-10-06 @ 10:15:18
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0