comments..

Har på bara kort tid fått fler och fler kommentarer här på bloggen. Det är så himla kul att få massa respons på inläggen man skriver. Jag menar inte att ni måste skriva, "Åh, Saga är så söt, dittelidatt..." men det är kul att höra era åsikter om mina inlägg, självklart känner jag mig glad och stolt när ni skriver att ni tycker Saga är söt! Fortsätt kommentera, det är kul när man varit iväg hela dagen och så kommer man hem på kvällen och inser att man har en massa kommentarer att besvara! :) Så, fortsätt i samma takt!

"fin blogg du har -personlig!
jag är trött på alla proffsbloggar med för mkt mode och kändis shit jämt-roligare att läsa om normalt familje liv och så!"

- Fick denna kommentar tidigare idag och den värmde verkligen! Jag menar, det tar en hel del tid att blogga och då är det kul att få respons!

Jag vill jättegärna ha ännu flera kommentarer, vill gärna höra era åsikter om mitt liv & mina tankar. Jag vet också att det är en hel del släktingar, både till mig och Kim som läser, men vet inte riktigt vilka av våra släktingar som läser, det vore kul att veta. Har även hört ryktesvägen att några/någon av mina finska släktingar läser bloggen, ge er tillkänna, vilka är ni?

Kram från en nerspydd men lycklig mamma!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Även om man som nybliven mamma sällan bryr sig om att bli nerspydd måste jag säga att det är mycket bättre på den fronten nu när Vincent är äldre. Förut bytte vi kläder flera ggr om dagen, nu kräks han högst några ggr i veckan.

2007-10-16 @ 22:43:57
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: Tycker det är lite småäckligt, men vad hjälps det att jag tkr det? Saga kommer ändå spy, så det är bara att gilla läget! Det som är så tråkigt är att jag noga väljer ut Sagas kläder på morgonen och matchar allt fint, då är det tråkigt när hon spyr ner sig...

2007-10-16 @ 23:01:36
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Jeanette

jag läser såklart ;) vajare dag!

2007-10-17 @ 13:38:22
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Fia

Ja jag har ju läst din blogg ett tag som du väl redan vet och visst har jag blivit bättre på att kommentera nu ocks:)?!De är ju alltid kul med komentarer, tycker jag också...har inte haft så många i min blogg men det är kul att skriva iallafall!Har ju inget tema direkt i min blogg heller så de är väl därför antar jag. Du skriver iallafall jätte bra!:)Kram

2007-10-17 @ 15:12:49
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Anna

Jeanette: Kul, Kul är inne hos dig med! :-)
-
Fia: Japp, det vet jag (iaf nu). Ja du har nu blivit en utav de mest flitiga kommentatörerna i bloggen. Såååå kul! :) Tack för komplimangerna. Jag ska bli bättre på att kommentera hos dig med! Kram

2007-10-17 @ 18:57:18
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0