Dagens babyoutfit.

Jag och Saga åkte in till Södermalm vid 14.30-tiden, strosade runt på Söder i ca. 2 timmar med mormor Eva, det var jättemysigt! Sedan åkte vi hem till pappa och hans Eva för att äta middag och bara umgås. Det var som alltid, jättetrevligt! Vi har planerat lite inför julen också. För första gången sen mina föräldrar skildes (jag var 16 år då) så ska jag fira riktig jul hemma hos pappa, det ska bli såå mysigt. Särskilt nu när det är Sagas första jul & allt!

  

image512

image513

Dagens outfit för Saga blev:
Body från Lindex.
Byxor, present från Sagas gammelmoster i Finland.
Tofflor, från H&M, present av mormor Evas vän.
Overall, present från morfar Björn med familj.
Mössa, present från mormor Eva.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hur gammal är du och din pojkvän?

2007-10-10 @ 08:00:59
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Anna

Jeanette: Jag är 21 och Kim fyller 19 nu i slutet av oktober.

2007-10-10 @ 08:12:19
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Ahnna

Åh vad fin hon är. Nu när din blogg är så snygg blev jag sugen på att skaffa en men är ju helt kass på detta. Had en, men tröttande, när jag inte kunde slippa spam och inte göra den som jag ville. Kram Ahnna
p.s vad kul med julen, fria med pappa

2007-10-10 @ 16:48:03
Postat av: Anna

Ahnna: Tack så mycket! Hör med Mimmi, hon kanske är villig att hjälpa dig med designen, men bloggandet måste du ju sköta själv.
Ja, det ska bli jättemysigt att fira jul hos pappa!

2007-10-10 @ 19:25:53
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0