Hur kommer det sig?..

Hur kommer det sig att jag är jättetrött men när jag går och lägger mig så halvsover jag i ca. 30 minuter, sedan vaknar jag till och är jättepigg? Åh, jag önskar jag kunde lägga mig i sängen och bara somna, men jag ligger och tänker och planerar morgondagen och på vad jag och Saga ska ha för kläder på oss imorgon och då blir jag klarvaken.. Lagom tills jag blir trött nästa gång, då är älskade lilla Saga hungrig. Samma sak varje kväll..
 Jag blir så trött på mig själv!

image454
Lilla älskade Saga ligger och sover på soffan, ser det inte skönt ut?
image455
Mamma passar på att surfa medans lillan laddar batterierna..
image456
Relaxar i pappas famn, tryggare kan ingen vara.
image457
Saga ligger och sover i min famn på BB
image458
Hos pappa sover jag allra bäst.

image459
Världens finaste, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0