Kaffesug... - Jag är i behov av en stooor dos koffein!

Har varit vaken sen kl. 2 inatt, lilla Saga kände för att vara uppe mitt i natten & umgås med mamma och pappa. Mamma & pappa var inte så jätteglada över att behöva vara uppe mitt i natten, men vad gör man inte? Sen den 7/9-07 så har vi ingenting att säga till om, det är lilla fröken S. som bestämmer allt här hemma. När vi får duscha, om vi får duscha. När vi får äta, om vi får äta. När vi får sova, om vi får sova. Yeah, you got the point..

Eftersom att det inte blivit så värst mycket sömn inatt (somnade vid 24-tiden inatt, och det kan jag tacka Firstwheels och Emmaljunga för, tack!), ca. 2 timmar har jag sovit, Kim tog Saga en stund vid 4-tiden så då slumrade jag till en stund, skönt det iallafall. Ja, eftersom att det som sagt inte blivit många timmars sömn inatt är jag grymt kaffesugen (det hade jag iochförsig varit även om jag sovit 8 timmar) men vi har ingen mjölk hemma, så det blir inge kaffe för min del.. Typiskt!

image561

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du är lite piggare nu!

2007-10-13 @ 16:51:41
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Anna

Fia: Jadå, har hällt i mig litervis med kaffe! :D

2007-10-13 @ 20:14:18
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0