Mys & slappar dag hemma.

Idag har jag och Saga bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi gick upp vid 10.30 imorse, då var vi båda riktigt utvilade! Sedan har vi myst & "lekt". Jag har sjungit och Saga ligger mest och ler. Har flera gånger under dagen tänkt att vi ska gå ut på en promenix med nya vagnen, men det passade aldrig in på Sagas mat-bajs-sömn-schema. Jag passade även på att ta mig ett bad, det var det första sedan lilla Saga föddes, det var otroligt skönt att bada, som jag har längtat (jag fuskade med fyra dagar). På kvällen när pappa Kim kommit hem var det Sagas tur att bada, hon njöt lika mycket som mamma gjorde tidigare på dagen!

Imorgon är det full rulle igen. Imorgon ska jag och Saga träffa Josefin och hennes storlillaplutt, Alvin! Det ska bli jättekul att träffa någon man kan snacka amning, bajsblöjor och nerspydda tröjor med utan att personen ifråga tröttnar och får skavsår i öronen! :)

    

På sista bilden ser man ett gossedjur i högra hörnet, det gossedjuret hänger vid Sagas skötbord, hon finner den mycket intressant! Idag så kom hon åt den ett par gånger & hon skrattade högt när den pinglade till, min älskade lilla prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0