Saga är nästan lika stark som Pippi..

... iallafall om man tänker på att hon bara är en månad och har varit nästan så här stark i sin nacke sedan hon föddes.  Det är många som kommenterar att hon är så väldigt stark, personalen på BB, sköterskorna på BVC (vi har hitills haft 3 olika sköterskor) och även "vanliga" människor påpekar att hon är så himla stark, inte bara i nacken utan även i resten utav kroppen..

Nåja, slut skrutet för den här gången...
Här kommer några bildbevis istället...


1.
 2. 3. 
4.
 5.

1. Mamma, titta så stark jag är.
2. Åh, man blir snabbt trött när man är så här liten.
3. Å va sjutton är det där?
4. Lägg av å fota nu, lägg mig på rygg istället, det är mkt roligare..
5. Okejrå, ett sista försök.

Visst har hon vackra ögon? Hoppas att de förblir sådär mörkblåad. Min vackra ängel.

image543

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Ja hon är söt. Angångende att jag kommenterar mycket är att jag tycker att man ska det när man får se en del av andra människor liv. Det är liksom mitt sätt att säga tack för vi får se lite av ditt liv./ahnna

2007-10-11 @ 21:08:20
Postat av: Anna

Ahnna: Du har så rätt så. Och som jag skrev, man uppskattar varenda liten kommentar. Vore kul om du började blogga! Kram

2007-10-11 @ 21:15:01
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Ahnna

Ja om jag kunde får ihop en blogg. Det kanske kommer, man vet aldrig./ahnna

2007-10-12 @ 14:32:10
Postat av: Anna

Ahnna: Lova att du säger till om/när du startar blogg. Men man ska bara blogga för att man vill, det ska inte bli ett "tvång".. Ibland sinar mina idéer, då gäller det att ta en bloggpause.

2007-10-12 @ 15:37:03
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0