Slappardag. mys!

Saga och jag vaknade vid 7-tiden, vi åt lite frukost båda två, mös en stund och vid 9-tiden (lagom till att My vaknade) så gick vi och la oss och vilade en stund, vaknade vid 11-tiden igen. Då åt vi alla tre lite lunch och efter det så gjorde vi avtryck av Sagas händer och fötter, det blev jättefint. Bilder kommer senare..
Vi har inte gjort någonting vettigt idag, bara njutit av varandras sällskap. My åkte hemåt vid 15.30 och då började jag steka pannkakor, fy skäms, inte ens "riktig" middag har jag lagat idag. ;) Saga fick bada idag, hon verkligen njöt, hon låg där i vattnet, sparkade med de där sprattliga små benen och så låg hon och log, min lilla älskling.
Ikväll har vi haft tvättstugan. Så jag har varvat tvättestugebesöken med lite tv-tittande, idag var det ju Desperate Housewives på tv, vi lyxade till det lite extra, vi poppade popcorn, det var en hel evighet sen jag åt det sist!

image435

   

image439

Saga kommer nog bli en riktig liten teaterapa! Eller vad säger ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0