Todays first outfit + en hel del blöjsnack..

Natten har varit helt underbar, Kim somnade vid 20.30, Saga somnade vid 21-tiden & jag somnade vid 22.30. Saga vaknade vid 1.30 första gången för att amma, vi båda somnade som stockar efter att Saga var mätt och blöjan bytt (testar förresten nya blöjor, min pappa såg en annons om att man kunde få testa blöjor. Så igår efter att jag var klar hos frissan så tog jag och Saga en lång promenad på Kungsholmen och hämtade sedan ut blöjorna, 70 st. ska vi testa fram tills den 29/10 och vi får t.o.m. ersättning för att vi är med i testet. Hur bra är inte det? 70 gratis blöjor + presentkort. Blöjor är ju inte direkt billiga och vi byter blöja på Saga säkert 10 ggr/dag, har ingen koll faktiskt på hur ofta vi byter.) för att återgå till natten.. sedan vaknade Saga vid 4.50 för att äta sitt andra nattmål & det var bara bra för då skulle jag ändå väcka Kim (det är värre de nätter Saga vaknar vid 3 för att äta, så somnar vi en stund och vid 4 ska Kim väckas, det är tröttsamt.) sedan gick vi upp vid kl. 7. Så jag är mycket nöjd över min natt, känner mig riktigt utvilad, det här är nog första natten jag fått sova ut ordentligt. Saken är den att när Saga väl somnat, hon somnar ofta mellan nio och tolv på kvällarna, då sitter jag ofta uppe en stund och surfar på nätet, det måste jag sluta med, det gäller att ha sådan självdisiplin så att man går och lägger sig när Saga somnar för natten.

image528

- Svarta velour byxor, Lindex.
- Bulldogbody, Åhléns.


Idag åker vi och hälsar på morfar Björn på jobbet. Får se vad mer dagen har att bjuda på!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, han är den bästa på att ge komplimanger. Jag måste bli bättre :-) Vad söt lilla Saga är! Vilken lycka ni har fått i livet :-) Och med det lite mindre sömn.. hihi.. jag minns hur det var första tiden. Det kändes som om man aldrig sov ;-) Kramis!

2007-10-11 @ 09:35:57
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Anna

Emma:
Ja, den där vardagsromantiken sätter verkligen guldkant på tillvaron. Önskar man vore så där själv! :) Tack för komplimangen om Saga! Ja, den största lyckan och kärleken NÅGONSIN! :D Kram

2007-10-11 @ 10:13:53
URL: http://ivantanstider.blogg.se
Postat av: Vickan

Grattis till dom "tappade" kg, men de behövdes inte för du är så fin iaf :)

2007-10-11 @ 20:47:59
Postat av: Anna

Vickan: Tack så mycket! :)

2007-10-11 @ 21:08:16
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0