Underbar höstdag!

Åh vilket vackert väder det har varit idag. Är så nöjd över mig själv, jag gick halva vägen till jobbet idag, på jobbet umgicks med mina arbetskamrater i några timmar, Saga fick ett jättefint guldhalsband av mina arbetskamrater. När vi skulle åka hem bestämde jag mig för att gå hem istället för att ta bussen, det var såå himla skönt att vara ute, det var så varmt att jag var tvungen att ta av mig jackan. Jag och Saga var ute och gick i ca. 1 timme, Saga sov och jag njöt av det vackra vädret.

image450


image451


Underbara bilder från våran promenad.



Saga med sitt nya lååååånga halsband.



Nu ska jag gå och lägga mig, är såå himla trött. Hoppas det är lika fint väder imorgon som det varit idag så att man kommer ut iallafall en liten stund. Har inga planer för imorgon, undra vad morgondagen har att bjuda på...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, det är normalt att skela fram tills de kan fokusera blicken riktigt stadigt, vilket man kan vid 6 månader. Så det faktum att han kanske skelar fortfarande är inte så bra

2007-10-04 @ 21:00:31
URL: http://meandmymen.blogg.se
Postat av: Anna

Nathalie: Okej, men som sagt, hoppas allt löser sig! :)

2007-10-04 @ 21:05:25
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0