Uppe med tuppen... Zzzz

Inatt har Saga hellre velat vara uppe och umgås istället för att sova. Till och från har hon gnällt lite också, hon har massa gaser i magen trots att vi ger henne Miniform innan varje måltid, jag måste skärpa med vad jag stoppar i mig.. Det är inte kul att se att min lilla Saga har så ont. Jag har väl totalt fått 2,5 timmer sömn inatt, Zzznark!
Idag ska vi åka och hälsa på på mitt jobb, det ska bli jättekul! Jag har ju inte jobbat sen i slutet av juli, det ska bli kul att träffa arbetskamrater, men framförallt ska det bli jättekul att träffa de boende på gruppbostaden.



Igår så var eftermiddagen lite smått kaosartad, jag trodde att mamma & hennes man skulle komma hit på middag idag. Men när jag pratade med mamma under dagen igår, så pratade hon om att hon saknade Saga men att de skulle ses kl. 19, shit tänkte jag & frågade om det inte var imorgon de skulle komma, men det var det icke. Då fick jag lite bråttom, här hemma såg det ut som att 300 dagisbarn invaderat våran lilla etta på 37 kvm. Efter många om & men så stod den rykande färska lasagnen på bordet bara 45 min. sen, imponerande va? Vi hade även fått en till middagsgäst, min kära lilla lillasyster My var minsann också hungrig. Till efterrätt bjöds det på blåbärspaj (som mamma gjort det mesta av) med vaniljglass, det var snuskigt gott!


Riktigt såhär vacker blev inte min & mammas paj, men sjuhelvetes god var den!


   
Saga med sin moster My på BB, så himla fina bilder!




Kommentarer
Postat av: Mummi

Tack för den goda middagen! Tyvärr så hann jag inte mysa med lilla Saga så mkt som jag hade velat men snart ska vi på resa tillsammans. Härligt att se hur kul My tycker att det är att passa Sagis.
Tack än en gång och en bamsekram!

2007-10-04 @ 07:24:26
Postat av: Anna

Mummi: Tack själv för all hjälp! :) Ja, det är jättekul att My tycker så mycket om Saga! :) Ja, snart bär det av till Finland och det ska bli kul!
Puss

2007-10-04 @ 10:57:24
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0