Utvilad trots allt!

Vid 2-tiden så somnade äntligen Saga, men hon vaknade igen vid 3.30, men då väckte jag Kim (som ändå skulle upp 4 för att gå ut på sin morgon(mittinatten?!)promenad. Så efter det har vi bara varit uppe och ammat 1 gång och älskade lilla Saga hon sussar fortfarande sött..
Helt otroligt att jag känner mig helt utvilad och superpigg! Och nu när jag "ser tillbaka" på natten så känns den trots allt inte så jobbig, men vid 1-tiden inatt så var det vääääldigt nära att jag började gråta.

image460
(Ungefär så här glad känner jag mig idag!
Jag och min bästa vän Victoria 2006, kärlek!)


Ny dag & nya tag! Det är ju fredag idag (veckorna går så himla fort, de går ännu snabbare sen Saga föddes), och att de är fredag betyder ju bara en sak: Saga blir hela 4 veckor idag, på söndag blir hon 1 månad, min älskade lilla tjej!

Vi har inga planer inför helgen, ikväll kanske vi åker och hälsar på Kims lillasyster Lina & hennes mamma, de har inte träffat Saga ännu och de hör av sig var & varannan dag att de vill träffa henne, men vi har hitills inte haft tid. Men ikväll så...
Imorgon är jag sugen på att bjuda över några vänner på middag, vet inte vilka jag ska bjuda över eller vad jag ska bjuda på.. Det återstår att se.. Oftast blir saker och ting inte som jag har tänkt mig.  Trots att jag är en evig planerare...

image463

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har inga planer. Tycker det är härligare att ta dagen som den kommer, det brukar bli bäst så! :) Hehe det brukar faktiskt vara dom helgerna när jag och min sambo inte har planerat något som vi hittar på mest! Kram

2007-10-05 @ 11:57:07
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: My

Jag hade tänkt att fråga om man fick komma över, men ni verkar ha en fullplanerad helg, så vi får väl ta det en annan dag :)

2007-10-05 @ 14:42:04
Postat av: Mummi

Vi åker till landet om en stund men på söndag tänker vi fira Sagas en månadsdag.
Har nu träffat mina blivande kollegor mm, en utmaning väntar....

2007-10-05 @ 17:24:57
Postat av: Anna

Mimmi: Det har du rätt i, de bästa och roligaste helgerna är dem man inte planerat in något på! :)
Kram
-
My: Ändrade planer you know! :D
-
Mummi: Vila upp er ordentligt på landet! :)
Puss

2007-10-05 @ 22:00:31
URL: http://ivantanstider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0